het reisschema - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Rik Baan - WaarBenJij.nu het reisschema - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Rik Baan - WaarBenJij.nu

het reisschema

Door: Maartje

Blijf op de hoogte en volg Rik

30 Oktober 2007 | Griekenland, Athene

Nou Rik weet hoe z'n reis tot ongeveer half december gaat verlopen:
Vannacht komen we bij Rhodos aan. Morgenvroeg gaan we zo'n 20 mijl uit de kust drijven (=motor uit en gewoon met de wind en stroom meegaan) omdat het te diep is om te ankeren, we hebben natuurlijk geen 2 kilometer ankerketting bij:P.
Woensdagmiddag gaan we bij Gocek naar binnen. Gocek is een klein dorpje waar het toerisme voornamelijk bestaat uit mensen met grote motor- en zeiljachten. Daar gaan we dan lossen, en dan komen we vrijdagavond of zaterdag in Athene aan. Vervolgens gaan we daar lossen en dan varen we door naar Istanbul om de laatste dingen te lossen. daarna gaan we naar de Oekraine om daar een soort veevoer te laden en dat lossen we in Vaasa (Finland). En dan zitten we bijna bij half december, tis ruim 20 dagen varen daar naartoe.

Dus zo te lezen gaathij nog wat mooie plekjes van de wereld bezoeken. En zolang de zee rustig blijft is Rik ook niet ziek.
Groetjes Maartje

:SMS update:, 1 november 2007 :
Hej allen, hoe ist? Met mij wel ok. Hier het eerste smsbericht naar de site. Morgen komen we in athene aan! Tis goe weer. Over 3 weken naar finland. Lekker koud. leuke bemanning hier maar mis jullie wel! Nou groeten en tot snel! Rik

• 30 Oktober 2007 - 19:16

Marlies:

Vreemd idee, dat op en neer gaan tussen Griekenland en Turkije en dan naar de Oekraine. En dan voral dat jij daar bent! Neem af en toe eens foto's, want ik ben erg benieuwd naar plaatsen als Gocek, (nooit van gehoord), Istanbul en vooral naar de Oekraine (waar Adri nooit mee naartoe wil.)

Ik hoop dat je ervoor kunt zorgen, dat je naast al dat werken en verslagen maken ook echt veel ziet van de plaatsen waar je komt!

Oja, laat ook eens een foto van je hut zien, ik kan me er nauwelijks een vorstelling van maken hoe die ruimte eruit ziet.

Succes,

Marlies