Rik z'n werkdag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rik Baan - WaarBenJij.nu Rik z'n werkdag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rik Baan - WaarBenJij.nu

Rik z'n werkdag

Door: Maartje

Blijf op de hoogte en volg Rik

25 Oktober 2007 | Nederland, Amsterdam

Rik heeft maar is laten weten hoe zijn dagen eruit zien:
mijn dag ziet er zo uit:
7.30 0ntbijt
12 30 lunch
13.00 werken
15.00 koffie op brug
15.30 werken
17.00 biertje bij de eerste machinisten daarna eten.
de rest van de avonden breng ik door met film, op de brug kijken, praten meej den anderen, aan mn meisje denken (maar dat doe ik altijd!) en dan rond half 11 lig ik al op bed. Soms eerder.

Zo te zien heeft hij het dus heel zwaar met al dat koffie en bier drinken:p
Groetjes Maartje

• 25 Oktober 2007 - 19:38

Marlies:

Rik,

Leuk zo'n dag; bier i.p.v. melk tussen de middag en dan nog werken? Trillende vingers zijn dan gelukkig niet vanwege spierspanning! Leuk dat je genoeg te doen hebt!
    Nu we je dagindeling kennen, wil ik ook wel eens een foto van je hut zien, dan kunnen we ons ook voorstellen in welke ruimte je aan Maartje denkt.

O ja, je kamer in Breda heb ik uitegmest; dat leverde € 67,50 aan cadeaubonnen op, een onbetaalde schoolboekenrekening van € 145,50 en een verzoek om pasfoto's voor je Marcomcertificaat.

Groeten en veel plezier,

Marlies

• 26 Oktober 2007 - 14:42

Keesje:

tjonge,tjonge, vroeger werd er nog wel eens gewerkt,en niet van die halve dagen gemaakt! Ik twijfel er niet aan dat je een leuke ploeg hebt, en dat het werk ook leuk is. Groetjes je meester keesje

• 27 Oktober 2007 - 18:29

Pascaliano:

eyy rik zo te zien bevalt het je dus goed.... zoeken ze nog mensen...P:P

• 28 Oktober 2007 - 13:23

Je Broer:

sjonge jonge broertje wat heb jij een luize leven:P:D en ik maar zwoegen op sgool!!:P

gr je broer